Felvételi

Felvételi a gimnáziumba

Kedves érdeklődő Látogatónk!

Kérjük, ismerkedjen meg gimnáziumunk (OM: 031107) 2024/25-ös tanévre tervezett képzési rendjével és felvételi eljárásunk menetével:
6 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0001 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás
4 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0002 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás

Választható 2. nyelv (9. évfolyamtól, emelt óraszámban): német, francia, olasz, orosz.
Választható 3. nyelv (már 7. évfolyamtól): latin

Teremts értéket! Légy gimnáziumunk közösségének tagja! Színvonalas oktatás, gondos nevelés, összetartó közösség.

Nyílt nap: 2024. november 20. (szerda)

Központi írásbelire jelentkezés határideje: 2024. december 2.
jelentkezési lap írásbelire >>

Központi írásbeli időpontja: 2025. január 18. 10.00
Tájékoztató az egyéni jelentkezés módjáról az alábbi oldalon>>

Jelentkezés gimnáziumunkba 2025. február 20-ig.
Tájékoztatók ennek módjáról:
általános információk>>
hetedik évfolyamba jelentkezőknek>>
kilencedik évfolyamba jelentkezőknek>>

Személyes találkozás időpontja: 2025. március 6-7.

 

A gimnázium felvételi eljárásának rendje:

  • központi írásbeli felvételi (matematika, magyar)
  • rangsorolás: az írásbeli felvételik eredménye + az 5. évfolyam év végi és a 6. évfolyam félévi tanulmányi eredménye (magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv tantárgyakból) alapján
  • plébánosi/lelkészi ajánlás

Miért érdemes a Svetits Gimnáziumot választani?

Ha szeretné, hogy gyermeke színvonalas oktatásban részesüljön, és személyisége is kibontakozzon, akkor a Svetits a jó választás!

Minőségi oktatói munkánk bizonyítéka:

Diákjaink érdeklődésének, igényeinek megfelelően számos szakkört indítunk:

Nevelési elveinkből fakadóan valamennyi munkatársunk törekvése, hogy

  • diákjaink személyiségét (személyiségjegyeket, rátermettséget, képességeket) maximálisan tiszteletben tartsa, azaz személyiségorientált nevelés részesévé tegye tanítványainkat;
  • a nevelés-oktatás folyamatában hangsúlyossá váljék az értelem- és az értékválasztás iránti elkötelezettség;
  • teljes értékű és személyes interakció valósuljon meg a pedagógus és a diák között;
  • felelősségteljes szabadság iránti vágyat ébresszen neveltjeinkben;
  • teret engedjen a lelkiismeretnek és az intuíciónak;
  • erősítse tanítványainkban a magyarság keresztény, szellemi és kulturális öröksége iránti elkötelezettségét