Felvételi a gimnáziumba
Kedves érdeklődő Látogatónk!
Kérjük, ismerkedjen meg gimnáziumunk (OM: 031107) 2025/26-os tanévre tervezett képzési rendjével és felvételi eljárásunk menetével:
6 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0001 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás
4 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0002 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás
Választható 2. nyelv (9. évfolyamtól, emelt óraszámban): német, francia, olasz, orosz.
Választható 3. nyelv (már 7. évfolyamtól): latin
Teremts értéket! Légy gimnáziumunk közösségének tagja! Színvonalas oktatás, gondos nevelés, összetartó közösség.
Nyílt nap: 2024. november 20. (szerda)
Központi írásbelire jelentkezés határideje: 2024. december 2.
jelentkezési lap írásbelire >>
Központi írásbeli időpontja: 2025. január 18. 10.00
Tájékoztató az egyéni jelentkezés módjáról az alábbi oldalon>>
Jelentkezés gimnáziumunkba 2025. február 20-ig.
Tájékoztatók ennek módjáról:
általános információk>>
hetedik évfolyamba jelentkezőknek>>
kilencedik évfolyamba jelentkezőknek>>
Személyes találkozás időpontja: 2025. március 6-7.
A gimnázium felvételi eljárásának rendje:
- központi írásbeli felvételi (matematika, magyar)
- rangsorolás: az írásbeli felvételik eredménye + az 5. évfolyam év végi és a 6. évfolyam félévi tanulmányi eredménye (magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv tantárgyakból) alapján
- plébánosi/lelkészi ajánlás
Miért érdemes a Svetits Gimnáziumot választani?
Ha szeretné, hogy gyermeke színvonalas oktatásban részesüljön, és személyisége is kibontakozzon, akkor a Svetits a jó választás!
Minőségi oktatói munkánk bizonyítéka:
- kiemelkedően magas felvételi arány,
- nyelvvizsgák nagy száma,
- versenyeredmények
- országos átlag feletti kompetenciaeredmények
- diákjaink tanulmányi eredményei
Diákjaink érdeklődésének, igényeinek megfelelően számos szakkört indítunk:
- énekkar
- röplabda
- kosárlabda
- Notre Dame Pódium (színjátszókör)
- elsősegélynyújtás
- természetjáró
- cserkészet
- történelem
Nevelési elveinkből fakadóan valamennyi munkatársunk törekvése, hogy
- diákjaink személyiségét (személyiségjegyeket, rátermettséget, képességeket) maximálisan tiszteletben tartsa, azaz személyiségorientált nevelés részesévé tegye tanítványainkat;
- a nevelés-oktatás folyamatában hangsúlyossá váljék az értelem- és az értékválasztás iránti elkötelezettség;
- teljes értékű és személyes interakció valósuljon meg a pedagógus és a diák között;
- felelősségteljes szabadság iránti vágyat ébresszen neveltjeinkben;
- teret engedjen a lelkiismeretnek és az intuíciónak;
- erősítse tanítványainkban a magyarság keresztény, szellemi és kulturális öröksége iránti elkötelezettségét