Jelentkezés

Felvételi a gimnáziumba

Kedves érdeklődő Látogatónk!

Kérjük, ismerkedjék meg gimnáziumunk (OM: 031107) 2022/23-as tanévre tervezett képzési rendjével és felvételi eljárásunk menetével:
6 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0001 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás
4 évfolyamos, koedukált gimnáziumi képzés 0002 kód angol nyelvből emelt szintű oktatás

Teremts értéket! Légy gimnáziumunk közösségének tagja!

Nyílt nap:
2021. október 9.   9.00
2021. november 24. 9.00

Hatodikosoknak központi írásbelire jelentkezés határideje: 2021. dec. 4.
jelentkezési lap írásbelire >>

Központi írásbeli időpontja: 2022. jan. 22.  10.00

Jelentkezés módja: a központi felvételi eljárás keretében, február 13-ig.
Tájékoztató az egyéni jelentkezés módjáról az alábbi oldalon>>
Személyes találkozás időpontja: 2022. március 5. (szombat) 9.00

A gimnázium felvételi eljárásának rendje:

  • központi írásbeli felvételi (matematika, magyar)
  • rangsorolás: az írásbeli felvételik eredménye + az 5. évfolyam vége és 6. évfolyam félévének tanulmányi eredménye (magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv tantárgyakból) alapján
  • plébánosi/lelkészi ajánlás

Miért érdemes a Svetits Gimnáziumot választani?

Minőségi oktatói munkánk bizonyítéka:

  • kiemelkedően magas felvételi arány,
  • nyelvvizsgák nagy száma,
  • országos átlag feletti kompetenciaeredmények,
  • ECDL-vizsgát tevők magas aránya,
  • tehetségpont-programunkban részt vevő diákok versenyeredményei,
  • a TÁMOP-pályázatok által biztosított programokban képződött diákjaink tanulmányi eredményei

Diákjaink érdeklődésének, igényeinek megfelelően számos szakkört indítunk:

  • média
  • természettudományos (fizika, kémia, biológia)
  • informatika
  • színjátszó
  • vöröskeresztes
  • rajz
  • kézműves
  • sakk

Nevelési elveinkből fakadóan valamennyi munkatársunk törekvése, hogy

  • diákjaink személyiségét (személyiségjegyeket, rátermettséget, képességeket) maximálisan tiszteletben tartsa, azaz személyiségorientált nevelés részesévé tegye tanítványainkat;
  • a nevelés-oktatás folyamatában hangsúlyossá váljék az értelem- és az értékválasztás iránti elkötelezettség;
  • teljes értékű és személyes interakció valósuljon meg a pedagógus és a diák között;
  • felelősségteljes szabadság iránti vágyat ébresszen neveltjeinkben;
  • teret engedjen a lelkiismeretnek és az intuíciónak;
  • erősítse tanítványainkban a magyarság keresztény, szellemi és kulturális öröksége iránti elkötelezettségét